Welcome Message

Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ....

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Δεν θα γίνει αύξηση της θητείας στο Στρατό!


Εδώ και σχεδόν ένα χρόνο ακούω συνεχώς και από παντού σενάρια περί αύξησης της θητείας στο στρατό! Αρχικά άκουσα ότι θα γίνει 12μηνο, μετά μου είπαν ότι θα γίνει 14μηνο και τέλος κάποιος άλλος μου είπε ότι θα γίνει 18μηνο!!!

Και η αλήθεια είναι πως ένας πανικός με έπιασε και μένα. Άρχισα να κάνω σκέψεις για διακοπή της αναβολής μου και διάφορα τέτοια! Όλοι γύρω μου μου λέγανε αυτό το πράμα και έτσι το θεωρούσα βέβαιο πλέον πως θα υπάρξει αύξηση...

Από την αρχή του έτους ακούω πως παίζει από Φλεβάρη κιόλας να μπαίνουν 12μηνα. Μετά λέγανε για τον Μάη. Και πάλι τίποτα όμως. Στην συνέχεια λέγανε για Αύγουστο, για Νοέμβρη και πάει λέγοντας. Ακόμα όμως 9μηνο είναι!

Έτσι μετά από μία συζήτηση που είχα με τον "γνωστό άγνωστο του blog", άρχισα να καταλαβαίνω ότι κάτι δεν πάει καλά. Που λέτε μου έλεγε αυτό το άτομο πως του είπαν, καθώς πήρε τηλέφωνο στη στρατολογία, πως δεν πρόκειται να γίνει καμία αύξηση! Κι έτσι εγώ προβληματίστηκα και δυσκολεύτηκα να πιστέψω πως όντως δεν θα γίνει αύξηση. Το είχα τόσο γερά δεμένο στο μυαλό μου ότι η αύξηση είναι κάτι σίγουρο και δεδομένο, που μου ήταν δύσκολο να ανατρέψω κάτι τόσο σίγουρο μέσα μου...

Έτσι μπήκα στην διαδικασία και το έψαξα διαδικτυακά και άρχισα να πείθομαι πως ο "γνωστός άγνωστος" είχε δίκιο! Όλη αυτή η ιστορία και η φημολογία περί αύξησης της θητείας, κατά 99.9% είναι ΠΑΡΑΜΥΘΙ!!!

Πρόκειται για μία φήμη που βγαίνει εσκεμμένα από μέσα από το στρατό για να αγχωθεί ο κόσμος και να κόψει τις αναβολές του επειδή έχουν έλειψη μέσα στα στρατόπεδα και θέλουν περισσότερο κόσμο. Πρόκειται για κάτι που όμως δεν θα γίνει και πρόσφατα ο Πάνος Μπεγλίτης (αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας) διέψευσε τις εν λόγω φήμες σε δήλωσή του που μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Είμαι σίγουρος πως κι εσείς που με διαβάζετε τώρα θα έχετε ακούσει κάτι περί αύξησης της θητείας. Είμαι επίσης σίγουρος πως αυτό που θα έχετε ακούσει θα είναι σε στυλ φήμης. Σε στυλ "Μου είπε ο φίλος μου, που έχει ξάδερφο μέσα από το στρατό" και πάει λέγοντας. Μου είπε, σου πα, του πες. Και πάντα κάποιος έχει πληροφορίες από μέσα και από δικό του άτομο. Έτσι διαδόθηκε όλη αυτή η φημολογία, όμως να ξέρετε πως πρόκειται για ράδιο αρβύλα!

Ακούσατε ποτέ για νόμο στη βουλή; Για ψήφισμα; Για κάτι επίσημο τέλος πάντων; ΌΧΙ! Και ούτε θα ακούσετε. Η θητεία θα παραμείνει 9 μήνες και στο μέλλον κάποια στιγμή θα μειωθεί κι άλλο! Να αυξηθεί δεν νομίζω πως παίζει να γίνει ποτέ. Η Ευρωπαϊκή Ένωση κατευθύνει τις χώρες στο να καταργήσουν την υποχρεωτική θητεία εντελώς και ήδη αρκετές ευρωπαϊκές χώρες τον έχουν καταργήσει. Οπότε είναι κάπως αδύνατον να αυξηθεί εδώ! Ήδη φαίνεται πως είμαστε από τους τελευταίους που θα μείνουμε με υποχρεωτική θητεία στο στρατό...

Παρεπιπτώντως παρόμοια φημολογία, εξίσου έντονη, υπήρξε και το 2006 περί αύξησης της θητείας από 12 μήνες που ήταν τότε, σε 15! Και τότε λέγανε όλοι πως "μου το πε άνθρωπος δικός μου μέσα από το στρατό", "είναι σίγουρο" και τα σχετικά. Όμως τελικά η θητεία από 12 μήνες, αντί να πάει 15 πήγε 9! Γι' αυτό μην ακούτε φήμες!

Σίγουρα στην σημερινή εποχή υπάρχει το ισχυρό επιχείρημα της κρίσης που ενισχύει την φημολογία αφού με τους τσάμπα φαντάρους θα καταφέρουν να γλυτώσουν από προσλήψεις ΕΠΟΠ που κοστίζουν στο κράτος. Επίσης θα ρίξουν και το ποσοστό της ανεργίας αφού θα παραμένουν στο στρατό περισσότερο χρόνο οι φαντάροι κι έτσι δεν θα λογίζονται σαν άνεργοι (καλό κολπάκι ε;). Δε λέω το επιχείρημα πείθει, αλλά απ' ότι φαίνεται τα πράματα δεν είναι έτσι! Μην ακούτε τις φήμες! Ψάχτε για κάτι επίσημο!

Πάντως αυτό το ράδιο αρβύλα που βγαίνει κάθε 3-4 χρόνια (γιατί φαίνεται πως είναι κάτι που κάνουν τακτικά και όχι κάτι τυχαίο) σε σχέση με την θητεία του στρατού, με έχει εντυπωσιάσει! Είναι η μόνη ράδιο αρβύλα φήμη που κρατάει τόσο καιρό και πείθει τόσο κόσμο. Μου κάνει εντύπωση! Πραγματικά!

Τώρα σχετικά με την άποψή μου για τον στρατό και την υποχρεωτική θητεία και το πόσο άχρηστο και φασιστικό είναι το να υπάρχει κάτι τέτοιο στην κοινωνία μας, είναι κάτι που θα αναλύσω σε άλλη μου ανάρτηση γιατί έχω να γράψω πολλά και δεν λέει να το κάνω τώρα. Το μόνο που θέλω να κάνω σε αυτή την ανάρτηση είναι να γράψω για την ράδιο αρβύλα "είδηση" που κυκλοφορεί περί αύξησης της θητείας του στρατού! Όσο σκέφτομαι πόσο θα καταστρεφόμουν αν έκοβα την αναβολή μου με πιάνει εκνευρισμός με όλους αυτούς που είναι μέσα στο στρατό και βγάζουν επίτηδες τέτοιες φήμες...

Εγώ όχι απλά δεν κόβω τη αναβολή μου, αλλά θα προσπαθήσω να την εξαντλήσω ελπίζοντας σε κάνα 6μηνο. Ποτέ δεν ξέρεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου