Welcome Message

Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ....

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Ένα μίνι αφιέρωμα στην βλακεία

Μέχρι πριν 1-2 χρόνια που δεν είχα ιδέα για ιδεολογίες όπως αυτές των ακροδεξιών, αν μου το έδειχνες δεν θα το πίστευα ότι είναι αλήθεια. Τώρα πια όμως έχω καταλάβει πως υπάρχουν άνθρωποι γύρω μας που είναι άξιο απορίας πως γίνεται να σκέφτονται έτσι...


Όπως μπορείτε εύκολα να δείτε, η αμέσως προηγούμενη ανάρτησή μου είχε να κάνει με ένα περιστατικό που συνέβη σε λεωφορείο με κάτι ελεγκτές. Την ανάρτηση αυτή την έστειλα και στο tro-ma-ktiko για να την δει περισσότερος κόσμος. Έτσι έφτασε να γίνεται αντικείμενο σχολιασμού σε διάφορα sites και forum. Κάνοντας μία αναζήτηση στην google έπεσαν μπροστά μου αυτά τα σχόλια. Απ' ότι κατάλαβα πρόκειται για ιστοσελίδες που είναι φτιαγμένες από άτομα που πιστεύουν στον φασισμό και που τρέφουν μεγάλο μίσος για τους μη Έλληνες και κυρίως γι' αυτούς που έχουν μαύρο χρώμα...


1. Στο πρώτο φασιστοφόρουμ, βρήκα σχόλια όπως τα παρακάτω:


Να ναι καλά οι τίμιοι Έλληνες που τα πληρώνουν όλα και δεν κλέβουν ποτέ.


Ζήτω ο Παπαδόπουλος!!!


Πρόσεξε μην σου φύγει καμιά κλανιά απ' τη πολλή αντρίλα.


Τι είναι η hoaxιλα; Όντως είσαι έξυπνος και ο πρώτος που κατάλαβε την αλήθεια! Την ιστορία την σκαρφίστηκα για να τους εκδικηθώ! Έτσι!


2. Πάμε και στο δεύτερο φασιστοφόρουμ να γελάσουμε και μ' αυτούς:

Αυτός είναι και ο τίτλος που έχουν βάλει και αναφέρεται στην ανάρτησή μου. Στο "αντιφασίστα" έπεσες μέσα. Στο "Αλβανό" δυστυχώς αλλά θα σε απογοητεύσω, έκανες λάθος. Περίεργο πάντως γιατί εσείς είστε και διάνοιες σε κάτι τέτοια. Θα σας μαλώσω που κάνετε τέτοια λάθη. Επίσης θα σας μαλώσω που βάλατε την μισή ανάρτησή μου και δεν την βάλατε όλη. Πάντως αυτό που μ' αρέσει σε σας είναι που ξέρετε πως πρόκειται για "τρομερό παραμύθι" αλλά δεν μας λέτε καν που το στηρίζεται βρε εξυπνούληδες. Το πιο γαμάτο όμως είναι η λέξη "γνωστό"  γιατί είμαι και γνωστός ο άτιμος!


Αχ ναι; Γιατί το ψάχνεις βρε; Για να με κάνεις ντα; ΒΡΕ ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΑ το έχω φανερό στο blog μου ότι εγώ το έγραψα και ακόμα το ψάχνεις εσύ ρε χάκερ;; Ε ρε κάτι βλάκες που υπάρχουν. Άντε τελείωνε βρες το επιτέλους μπας και έρθεις στο blog μου να με βρίσεις να γίνει νταβαντούρι και να γίνει γνωστό το blog μου γιατί αλλιώς δεν το βλέπω:P Βλάκες αντί να ασχοληθείτε με το τι λέει η καταγγελία, ασχολείστε με το ποιος την έγραψε.


Το να έχεις αμφιβολίες το καταλαβαίνω. Όμως αν εσύ τύχαινε να είσαι σίγουρος για ένα περιστατικό σαν κι αυτό και έβλεπες κάτι μαλάκες σαν κι εσένα να γελάνε λες και ήταν μπροστά και γνωρίζουν πως είναι ψέμα την ώρα που εσύ θα ξέρεις ότι είναι αλήθεια, πως θα σου φαινόταν; Γίνατε όλοι ξερόλες και κρίνετε από μια οθόνη τι είναι αλήθεια και τι ψέμα..


Να και ένας που το επιβεβαιώνει. Όμως δυστυχώς κι εσύ με περισσή βεβαιότητα νομίζεις πως τα ξέρεις όλα και πως επίτηδες δεν έγραψα για τα μαχαίρια των κινέζων. Όχι φίλε μου, πολύ απλά δεν είδε το άτομο που μου διηγήθηκε το περιστατικό κανένα μαχαίρι και κανέναν Κινέζο. Όμως ακόμα κι έτσι να ήταν, που κολλάει ο ξεκάρφωτος ο μαύρος που τις έφαγε μόλις ανέβηκε στο λεωφορείο; Τι σχέση έχει με τους Κινέζους;


Τελικά δεν χρειάζεται να έχει κανείς τον ορό της αλήθειας. Αρκεί να κάνει παρέα με κάποιο μέλος αυτού του φόρουμ μιας και όλοι είναι σίγουροι για το τι είναι αλήθεια και τι ψέμα.


Για τους ακροδεξιούς-ρατσιστές-φασίστες που ήταν κυρίως στο πρώτο φόρουμ, τα σχόλια είναι περιττά. Όσο υπάρχουν τέτοιες ανεγκέφαλες αντιλήψεις τόσο θα έχουμε όμοια περιστατικά σε λεωφορεία-σχολεία-δρόμους και πάει λέγοντας. Και να ξέρετε, κάποια στιγμή θα είναι το δικός σας παιδί ή εσείς οι ίδιοι το επόμενο θύμα.
Για τους παντογνώστες του δεύτερου φόρουμ, απλά τους περιμένω να δω πότε θα με ανακαλύψουν! Εγώ πάντως δεν θα τους βοηθήσω μιλώντας στο φόρουμ τους. Θα περιμένω να δω πόσο καιρό θα τους πάρει για να βρουν "την πρώτη πηγή".

Μέχρι τότε, καλά μυαλά σε όλους σας και όσοι γουστάρετε τέτοιες συμπεριφορές, σας εύχομαι απλά να μην σας τύχει...;)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου