Welcome Message

Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ....

Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Συζήτηση για την ΔΑΠ

Στο καινούριο blog, το οποίο μιμείται το troktiko, γίνεται εδώ και κάποιες μέρες μια κουβέντα για τις παρατάξεις στις σχολές και πιο συγκεκριμένα για την ΔΑΠ! Απλά σας παραθέτω τα link με τις αναρτήσεις των αναγνωστών, με σκοπό να πάρετε και μία γεύση για το τι λένε και άλλοι άνθρωποι, μην νομίζετε ότι μόνο εγώ είμαι ο γραφικός που τα λέω! Αλλά επειδή εγώ παρόλα αυτά είμαι γραφικός, δεν θα μπορούσα να μην συμμετάσχω στην συζήτηση. Ευχαριστώ το tro-ma-ktiko που, έστω και αρκετά καθυστερημένα, δημοσίευσε το σχόλιο μου. Δείτε όλη την συζήτηση:


Σχόλιο 1: ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ

Σχόλιο 2: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ: Πρώην(δυσαρεστημένο)μέλος ΔΑΠ ΤΕΙ Λάρισας

Σχόλιο 3: Απάντηση στο θέμα με την ΔΑΠ ΤΕΙ

Σχόλιο 4: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ: Πρώην(δυσαρεστημένο)μέλος ΔΑΠ ΤΕΙ Λάρισας

Σχόλιο 5: Απάντηση στο θέμα με την ΔΑΠ ΤΕΙ (Αυτό είναι το δικό μου σχόλιο)

Σχόλιο 6: ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η Δ.Α.Π. !

Μέχρι στιγμής αυτά έχουν ειπωθεί στο tro-ma-ktiko! Εάν παρατηρήσω επιπλέον σχόλια και συνέχιση του θέματος, τα καινούρια links θα προστεθούν ακριβώς από κάτω. Μέχρι τότε, τα συμπεράσματα δικά σας...

Σχόλιο 7: ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου