Welcome Message

Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ....

Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Εκλογές στο ΤΕΙ Λαμίας

Την Τετάρτη που μας πέρασε στις 19 Μαϊου 2010, πραγματοποιήθηκαν οι φοιτητικές εκλογές. Στο ΤΕΙ Λαμίας επικράτησε η γνωστή ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εικόνα με την παράταξη της ΔΑΠ να καταλαμβάνει όλο το χώρο του ΤΕΙ με δικές της αφίσες (όπως βλέπετε και στη φώτο), κάτι που εκφράζει την αντίθεση αυτής της παράταξης με τις δημοκρατικές διαδικασίες, που απαιτούν ο καθένας να έχει το χώρο του, χωρίς τέτοιες ΑΧΡΗΣΤΕΣ υπερβολές, και να μην προσπαθεί να κερδίσει ψήφους με αυτό τον τρόπο. Βέβαια θα μου πείτε, αυτό δεν το σέβονται ούτε τα επίσημα πολιτικά κόμματα, θα το σεβαστούν οι φοιτητικές παρατάξεις που είναι τα φυτόρια αυτών των κομμάτων και που ακολουθούν τις εντολές τους;

Οι εκλογές διεξάγονται μέσα σε κλίμα τρομοκρατίας όπου νιώθεις πως αν αντιπαρατεθείς σε δαπίτη θα φας ξύλο. Καταρχάς δεν υπάρχουν παραβάν! Επίσης όταν κάθεσαι στο θρανίο για να βάλεις το ψηφοδέλτιο στο φάκελο, είσαι περικυκλωμένος από άτομα της ΔΑΠ που προσπαθούν να δουν τι θα ψηφίσεις. Άτομα της ΔΑΠ υπάρχουν και έξω, στο μπαλκόνι της αίθουσας ώστε να ενισχύσουν την πιθανότητα να δουν τι ψήφισες. Δείτε φωτογραφίες για του λόγου το αληθές:


Στις 2 πρώτες φώτο πρόκειται για άτομο που είναι δαπίτης και που βρίσκεται στο μπαλκόνι της αίθουσας 3, όπου και ψήφιζαν οι φοιτητές. Για την τελευταία φώτο δεν παίρνω όρκο ότι είναι δαπίτες αυτοί, αλλά όποιας παράταξης και να είναι το ίδιο μου κάνει! Είναι τραγικό το φαινόμενο!

Μετά τις εκλογές, έτυχε να υπάρξει διάλογος μέσω ομάδας του facebook με άτομο της ΔΑΠ, και μέσα από αυτόν τον διάλογο διαπιστώσαμε ότι γνώριζε τι έχουμε ψηφίσει και μας το έδειξε με έμεσο τρόπο. Δείτε το αρχικό απόσπασμα της εν λόγω συνομιλίας:


Συνοψίζοντας, για να καταλάβετε, έθεσα ένα ερώτημα για τις κομματικές παρατάξεις, και ο τρόπος απάντησης δείχνει οτι προσπάθησε να μεταδόσει την τρομοκρατία που λέγαμε και πιο πάνω, θέλοντας να μου δείξει με τον τρόπο του οτι ξέρει και ποιος είμαι και τι ψηφίζω. Και φυσικά για να μην το πει στα ίσα οτι του ρουφιανέψανε την ψήφο μου, ανέφερε ένα ΨΕΜΑ για έναν πάγκο που δεν υπάρχει καν στο ΤΕΙ Λαμίας (όποιος έχει δει πάγκο του ΑΡΕΝ ας με ενημερώσει κι εμένα να ξέρω που βρίσκεται) και τρανή απόδειξη οτι λέει ψέματα είναι οτι εγώ παραδέχομαι την ανηθικότητα ΚΑΙ του ΑΡΕΝ. Εν συνεχεία έλεγε ψέματα, πως δεν υπήρξε δαπίτης στο μπαλκόνι και όταν ανέβασα την φωτογραφία, αμφισβήτησε το κατά πόσο δεν έχει υποστεί επεξεργασία. Όποιος έχει όρεξη να γελάσει με το θέατρο του παραλόγου ας πατήσει στον παρακάτω σύνδεσμο να παρακολουθήσει ολόκληρη την συνομιλία που ακολούθησε, και αν δει πουθενά τον δαπίτη να απαντάει στο πρωταρχικό μου ερώτημα ας μου το πει κι εμένα!

http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=425340900287&id=347342735287

Για την συνέχεια της συνομιλίας πατήστε εδώ:

http://www.facebook.com/group.php?gid=43833514920&v=photos#!/photo.php?pid=31237824&o=all&op=1&view=all&subj=347342735287&aid=-1&id=1039598434

Αυτό που συμβαίνει με τις κομματικές παρατάξεις είναι πολύ πιο σοβαρό απ' όσο έχουμε καταλάβει. Ο σκοπός μου δεν είναι να μπαίνω στο facebook και να ξεκατινιάζομαι με άλλους ανθρώπους. Ο σκοπός μου είναι να δοθούν κάποιες απαντήσεις δημόσια και με γραπτό λόγο, μιας και ο γραπτός λόγος μένει. Αυτό που θέλω είναι να ενημερωθεί όσο γίνεται πιο πολύς κόσμος για την κατάσταση στο ΤΕΙ Λαμίας, που σίγουρα θα είναι όμοια με την κατάσταση σε πολλές άλλες σχολές της Ελλάδος. Δημοσιοποιώ την συνομιλία γι' αυτόν ακριβώς το λόγο! Θέλω να διαδοθεί! Θέλω να μάθουν όσοι δεν ξέρουν. Πρέπει να αντιδράσουμε. Δεν ξέρω αν μπορούμε να το κάνουμε μέσω κάποια καταγγελίας ή όχι, ξέρω όμως πως πρέπει ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ να αντιδράσουμε ενεργά και όχι να λέμε "ωχ αδελφέ"! Αν δεν υπήρχαν αυτά τα τσιράκια δεν θα υπήρχε τώρα στην εξουσία το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ! Και το ίδιο ισχύει και αντιστρόφως βέβαια.

Όσους σας ενδιαφέρει έστω και λίγο όλο αυτό, τότε κάντε κάτι! Διαδώστε την αλήθεια! Μιλήστε! Φωνάχτε! Ως πότε θα τους αφήνουμε; Όποιος πιστεύει πως μπορούμε να κάνουμε κάτι για να αλλάξουμε αυτή τη κατάσταση, ας μου μιλήσει! Είμαστε πολύ περισσότεροι από αυτούς, αλλά το κακό είναι πως δεν είμαστε τόσο ενωμένοι όσο είναι αυτοί! Και γι' αυτό πάντα υπερτερεί η μειωψηφία, επειδή γίνεται πιο δυνατή ως κλίκα.

ΥΓ: Τελικά στις φετινές εκλογές, το όνομά μου έπαψε να βρίσκεται στα ψηφοδέλτια της ΔΑΠ! Βέβαια αυτό δεν ξέρω αν αρκεί και αν σημαίνει ότι έχω διαγραφεί εντελώς από αυτή την παράταξη. Άλλωστε στέλνοντας email στον πρόεδρο της ΔΑΠ, όπου του ζητούσα βεβαίωση για την διαγραφή μου, δεν έλαβα ΠΟΤΕ και ΚΑΜΙΑ απάντηση. Είναι κατάντια όλα αυτά...

2 σχόλια:

  1. xaxaxaxa
    Xronia twra file den katebainw pote sti ekloges tou tei alla ekeini tin mera paw voltes kai gia cafe!!!
    Oles autes oi afises kat arxas einai gia ta panuguria...auto htane to oneiro tous otan mpikane sto TEI..na kollane afises????
    Pragmatika den a3izei na asxolitheis kan mazi tous...
    Milame gia AISXOS agapite mou!
    AISXOS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ αυτό έκανα τόσα χρόνια! Δεν κατέβαινα ποτέ στις εκλογές επειδή θεωρούσα πως δεν αξίζει να ασχολείσαι. Είμαι ΠΤ3 και μόλις πέρσι κατέβηκα για πρώτη φορά σε εκλογές και φέτος κατέβηκα για δεύτερη. Αυτά που είδαν τα μάτια μου με έκαναν να συνειδητοποιήσω πως ήταν λάθος μου που αδιαφορούσα! Πρόκειται για ανθρώπους που ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ! Και παρόλα αυτά βολεύονται με την αποχή μας για να κάνουν παιχνίδι μόνοι τους για τα δικά τους συμφέροντα. Πιστεύω πως είναι στο χέρι μας το αν θα τους αφήσουμε. Πρέπει με κάποιον τρόπο να καθαρίσει το ΤΕΙ και αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν εμείς το θελήσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή