Welcome Message

Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ....

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

Σνομπισμός

Και ενω η ώρα έχει ξεπεράσει τις 7 το πρωί και ακόμα ο ύπνος δεν με έχει πάρει, είπα να φιλοσοφήσω λιγάκι μέσω διαδικτύου και να αναφερθώ στο φαινόμενο του "σνομπισμού"! Αυτές τις γιορτινές μέρες λοιπόν καθόμουν και σκεφτόμουν διάφορα πράματα από το παρελθόν και άρχισα να αναλύω στο μυαλό μου την συμπεριφορά κάποιοων ανθρώπων...

Όταν λοιπόν ένας άνθρωπος Α προσπαθεί με διάφορους τρόπους να τονίσει τα "αδύναμα σημεία" ενός άλλου ανθρώπου Β στα μάτια ενός τρίτου ανθρώπου Γ άραγε γιατί το κάνει;

Υπάρχει περίπτωση να το κάνει από την καλή του την καρδιά για να ανοίξει τα μάτια του ανθρώπου Γ;

Γιατί οχι; Παίζει κι αυτό...

Όταν όμως αυτά τα οποία τονίζει δεν δείχνουν κάτι κακό για αυτόν τον άνθρωπο, παρα μόνο τον ξευτιλίζουν, τότε αυτό δεν είναι ο ορισμός του σνομπισμού;

Φυσικά και είναι..

Και φυσικά, σε αυτή την περίπτωση μόνο καλές προθέσεις δεν έχει αυτός που το κάνει..

Γενικά το βασικό κίνητρο του ανθρώπου που σνομπάρει κάποιον σε κάποιον άλλο είναι η αυτοπροβολή σε αυτόν τον άλλο! Και συνήθως εκεί οδηγήσαι από ανασφάλεια...

Στην πραγματικότητα για να μπει κάποιος στην διαδικασία να ασχοληθεί με το να υποτιμήσει κάποιον άλλο σημαίνει οτι κάτι τον καίει μέσα του...

Μήπως τον καίει κάποια "έχθρα" ή κάποιο προηγούμενο με το άτομο αυτό;

Κατανοητό και αυτό...

Αν όμως δεν έχει ούτε έχθρα ούτε τίποτα; Τότε γιατι;

Δεν είναι πολύ αστείο όταν για παράδειγμα συναντάμε κάτι τύπους που είναι 2-3 χρόνια μεγαλύτεροι σου (πχ είσαι 22 και είναι 25) και προσπαθούν να αρπάξουν την ευκαιρία να κάνουν το "κομμάτι" τους και να σε χαρακτηρίσουν "μικρό" για να φανούν στα μάτια κάποιων τρίτων ως οι ώριμοι και έμπειροι της παρέας; (εννοείται πως θα το κάνουν μπροστά σε τρίτους αυτό γιατί χωρίς ακροατές δεν έχει νόημα η προσπάθεια)

Δεν ξέρω πως το εισπράττουν άλλοι, εγώ πάντως όταν μου συμβαίνει κάτι τέτοιο (να με σνομπάρουν δηλαδή) ξαφνικά νιώθω ένα αίσθημα ανωτερώτητας μόνο και μόνο επειδή βλέπω πόσο ανόητα φέρεται αυτός που θέλει να με "σνομπάρει"..

Βέβαια ξέρω πως δεν είμαι ανώτερος ή κατώτερος κανενός! απλά σαν αίθημα μου βγαίνει σε κάτι τέτοιες φάσεις..

Θα μου πείτε, ποιός δεν το έχει κάνει αυτό στην ζωή του; Ποιός δεν έχει σνομάρει;

Όλοι το έχουμε κάνει και ίσως το κάνουμε ακόμα..

Όπως και όλοι το έχουμε πάθει κάποιες φορές...

ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ!

Όταν είσαι 25 (ας πούμε) ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΣΑΙ να κάνεις φηγούρα στην γκόμενα λέγοντας της οτι ο γκόμενος της είναι "μικρός" επειδή ΤΥΧΑΙΝΕΙ να βγήκες από την κοιλιά της μάνας σου 3 χρόνια νωρίτερα..

Έτσι θα την έπεφτε ο 15χρονος!

Όχι ο 25χρονος!

Δεν το καταλαβαίνεις εκείνη την ώρα οτι στα μάτια της γκόμενας δείχνεις ΠΙΟ ΜΙΚΡΟΣ από τον "μικρό" που σνομπάρεις;

Και όταν αυτό το κάνεις πάντα πίσω από την πλάτη του "θύματος" τότε φαίνεσαι ακόμα πιο χαζός και είναι κρίμα! απλά μην το κάνεις!

Βέβαια κάνω κι εγώ λες και δεν έχω κάνει τέτοιες ηλιθιότητες...

Αλλά επειδή ο άνθρωπος είναι ένα ον που εξελίσσεται διαρκώς είναι καλό να αντιλαμβάνεται κάποιες φορές, με κάποια πράματα που κάνει, οτι κάνει σαν μικρό παιδί κι έτσι να το διορθώσει...

Γι' αυτό διαβάστε όλοι όσα λέω και διορθώστε αυτό το μικρό στοιχείο που ενδεχομένως να έχετε, μέσα στα άπειρα στοιχεία που χαρακτηρίζουν έτσι κι αλλιώς έναν άνθρωπο...

Και τώρα ήρθε η ώρα να απορήσετε και να πείτε:

-Που κολλάνε όλα αυτά;

-Τι μαλακίες γράφει αυτός πρωϊνιάτικα;

-Άραγε υπάρχει πιο άκυρο θέμα από αυτό;

Αλλά εγώ είμαι εδώ για να λύνω όλες τις απορίες:

-Είναι όντως άκυρο, αλλά ΝΑΙ υπάρχουν και πιο άκυρα!

-Αυτό το blog το έφτιαξα για να γράφω ότι μου κατεβαίνει και ότι μου έρχεται. Σε αυτό το blog, όποιος τυχαίνει να με διαβάζει, θα βλέπει αναρτήσεις χωρίς συγκεκριμένη θεματολογία, απλά όποτε έχω όρεξη γράφω και κάτι από τα άπειρα πράματα που απασχολούν το μυαλό μου όπως και κάθε ανθρώπινο μυαλό...


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2010!!!

1 σχόλιο: